APRMotorsport

Hyundai
i20 R5

Samochód do zadań specjalnych.

Silnik: 1.6 Turbo, 4 cylindry, zwężka 32 mm​

Moc: około 300 KM

Przeniesienie napędu: skrzynia sekwencyjna 5-biegowa Ricardo, stały napęd 4×4

Elektronika: ECU Magneti Marelli

Hamulce: Brembo

Koła: 8”x18” asfalt, 7”x15” szuter

Masa: 1230 kg

Przyspieszenie: 0-100 km/h: ok. 4 s.

Rok produkcji: 2018

Budowa: Hyundai Motorsport, Alzenau, Niemcy

Fiesta
Rally3

Trojaczki z naszej stajni.

Silnik: R3 1,5 Turbo EcoBoost; zwężka 30mm 

Moc: 215 KM

Przeniesienie napędu: skrzynia sekwencyjna 5-biegowa Sadev, z napędem 4×4 

Zawieszenie: McPherson – Reiger z trzystopniową regulacją 

Hamulce: przód tarcze wentylowane 330mm (asfalt) 280mm (szuter); tył: tarcze 280mm; zaciski czterotłoczkowe

Koła: 7×17 (asfalt) 6×15 (szuter)

Wymiary:
Długość 4065 mm, szerokość 1735, rozstaw osi 2490 mm

Minimalna waga: 1210kg (z załogą +160 kg)

Peugeot
208 Rally4

Auto nie tylko dla kobiet.

Silnik: 1,2 Turbo, rzędowy 3-cylindrowy

Moc: 221 KM

Przeniesienie napędu: skrzynia sekwencyjna 5-biegowa Sadev, napęd na przednią oś

Pojemność zbiornika paliwa: 60 litrów

Zawieszenie: McPherson – Ohlins z trzystopniową regulacją

Koła: 7×17 (asfalt), 6×15 (szuter) 

Masa minimalna: 1080 kg / 1250 kg z załogą 

Długość: 4052 mm 

Rozstaw osi: 2533 mm 

Szerokość: 1738 mm 

Hamulce: przód tarcze wentylowane 330mm (asfalt) 283mm (szuter), zaciski czterotłoczkowe; tył: tarcze 290mm, zaciski dwutłoczkowe 

Ligier JS P4

Prawdziwy ogier.

Silnik i elektronika:

    •    Silnik Ford V6 3.7 Cyclone umieszczony centralnie, o mocy 385 KM
    •    Sterownik silnika oraz elektronika Life Racing
    •    Wielofunkcyjna kierownica z wyświetlaczem

Skrzynia biegów:
    •    6-biegowa, sekwencyjna
    •    sterowana za pomocą łopatek przy kierownicy
    •    pneumatyczny system sterowania
    •    dwutarczowe sprzęgło ZF

Bezpieczeństwo:
    •    karbonowe fotele
    •    pasy kompatybilne z systemem HANS
    •    zoptymalizowana wentylacja kokpitu
 

Konstrukcja nadwozia:
    •    nadwozie oparte na kARBONOWYM MONOKOKU ZBUDOWANYM ZGODNIE ZE STANDARDAMI LMP3
    •    długość: 4680mm – szerokość: 1900mm – rozstaw osi: 2860mm OK
    •    masa: 920 kg

Hamulce:
    •    6-tłoczkowe zaciski przednie i tylne 
    •    Przednie i tylne tarcze o wymiarach 355×32 mm 

Obręcze:
    •    18-calowe obręcze aluminiowe o szerokości: 10″ z przodu i 11″ z tyłu